Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

baano

27. 3. 2010 13:24
mluvíte mi z duše

mateřství je krásná věc, a člověk dítěti dá veškeré soukromí, všechen svůj volný čas, počkejte až vám bude chodit, avšak výsledek je úžasný - moje dítě.

Nemohla jsem pochopit tatínky, kteří platí alimenty a kteří tvrdí, že je dítě nespotřebuje, že si matka z alimentů užívá. A kdo matkám zaplatí veškerý čas věnovaný dítěti, to nepřemýšlí, že kdyby měli chůvu, tak budou platit 5x tolik.;-)

0 0
možnosti
FM

František Matějka

27. 3. 2010 12:23
Nádherný článek.

Karmu dává táta jeden..., dva..., tří dětí :-)

0 0
možnosti
J

jonatanka

26. 3. 2010 21:31
...

moc pěknýR^

0 0
možnosti
L

littlemisssunshine

26. 3. 2010 20:54
jee Vy jste to napsala hezky

:)

FRx

0 0
možnosti
VNP

veš na pleši

26. 3. 2010 20:49
Hezký článek,

gratuluji k mateřství. Vnímám velmi pozitivně, když si i čerstvá matka umí udržet "nadhled".

0 0
možnosti
JP

bjelka

26. 3. 2010 19:46
Stručně

Gratuluji Vám i Lauře :-) - dalších slov netřeba.

0 0
možnosti
ZL

SidiL

26. 3. 2010 19:42
:-)

Bezva clanecek, moc jste mne pobavila, hlavne tim sushi na konci. Ja takhle jednou sla na urad vyrizovat cosi, deti jsem s sebou nemela a lezu do kancelare se slovy: "Udelame tuky, tuky na stlejdu ..." :-). Vykojeny mozek je fakt sila :-). Preju fajn materske obdobi, uzijte si ho co nejdele, stoji to za to :-).

0 0
možnosti
BT

Barbarka_CZ

26. 3. 2010 19:02
hlavně doufám

že jste (a budete) normální matka. Tj. žádná hysterka, která šílí, když se dítko upatlá od jogurtu, ani "moderní maminka", která nechává dítě růst "přirozenou cestou". Tedy taková, která děcko nechává dělat, co se malému/malé zlíbí a tvrdí, že si to časem sedne. Nevím, která z těchto kategorií je horší, ale vy vypadáte rozumně, tak směle do toho, budu vám držet palce.

0 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1900x
Asi bilancuju. Poslední rok, kdy mám na začátku dvojčíslí svého věku číslici 3, děti už jsem "úspěšně" dovedla do školních lavic. Stále žiji (zcela dobrovolně a ráda) s jejich otcem. Od běhu jsem se přesunula k józe. Určitě jsem nabrala i nějaké ty zkušenosti......ale jinak platí to, co mi už kdysi povídala babička: "To si tak v 10 letech říkáš, že se to děsně táhne....než jsou prázdniny, než půjdu poprvé tancovat, než se vdám....a najednou máš šedivý vlasy, kopa dětí ti říká babi a ty už si ani nemůžeš vzpomenout, jak se všechny jmenují, ale tam hluboko uvnitř jsi to pořád ty - se všemi touhami, talenty i neduhy.....jen už tolik neřešíš, jestli se to do vlasů hodí červená pentle."

Seznam rubrik