Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Olympijské dítě

Zimní olympiáda…čtyři roky utekly jako nic. Čtyři „dlouhá léta“ jsou za námi a já si to pamatuju jako včera. Doktor se mě ptal, po jaké době mám kontrakce. Věděla jsem to přesně: „No, kontrakce trvá stejně dlouho jako vystoupení snowboardistky na U-rampě a pak je mi je dobře do chvíle než nastoupí další závodnice.“ Doktora to celkem pobavilo a došel k závěru, že naše malá sportovkyně vyskočí na svět cobydup.

No, trochu se spletl, nakonec to rozhodně nebyl žádný skok a sprint už vůbec ne. Dcerka se předvedla spíš jako běžec na dlouhé tratě s hodně krkolomným závěrem (pomoci nakonec musely kleště). Přesto si ve finále mohla „stoupnout“ na stupeň vítězů, protože byla nejen zdravá jako řípa, ale i neskutečně krásná (chápu, že jako matka nejsem objektivní, ale věřte mi to).

Dnes už Laura sleduje olympiádu s námi. Nejvíc fandí Martině Sáblíkové, rychlost jí odmalička fascinuje.  Jen neustále kritizuje její „oblečení“, nechápe, proč si Martina na závod nemůže vzít nějakou slušivou sukýnku a neustále jí vybízí, aby si sundala kapuci, protože jí nejsou vidět vlásky. Eva Samková Lauru vysloveně baví (ten, kdo si namaluje knírka pod nos, je zkrátka supééééér) a ke všemu jízda na prkně je skoro stejně báječná jako svištění na oblíbených sáňkách (což se letos moc nevyvedlo). Biatlon už tak nezabírá, zbraním dcerka neholduje, na milost vzala jen Gabrielu Soukalovou, protože strašně touží po stejně dlouhém tlustém copu…..zatím nemám sílu jí popravdě říct, že s našimi geny se přírodní verze pravděpodobně nedočká.

Při hokeji Laura fascinovaně zírá na tátu a snaží se pochopit, proč ho něco takového baví. Chlapi s hokejkami se jejího obdivu nedočkali. A protože mám doma holčičku se vším všudy, momentálně se jí nejvíc líbí párové krasobruslení. (Jen si pořád myslí, že na ledě jsou dvě holčičky – jedna v sukýnce a druhá v kalhotách - snažila jsem se jí to vymluvit, ale marně – kluci přece nenosí třpytivé věci!) Nechci spekulovat o mužnosti pánských protějšků, ale takhle bídně na tom podle mě nejsou.

A tak mě celá olympiáda tak nějak dojímá, prožívám všechna vítězství i prohry a beru si to příšerně osobně (a tentokrát už to nemůžu svádět na hormony). Dojímám se i nad svými dětmi, protože dělají obrovské pokroky. Mají své vlastní disciplíny, byť některé krapet destruktivní či bizarní (soutěž o největší cákanec zubní pasty na zrcadle, o největší bobek v nočníku nebo soupeření o nejmodernější sestřih vlasů vlastní výroby – občas nervy tečou).

Děti denně pláčou nad svými nezdary a oči jim jiskří při každém úspěchu – byť se jedná o první namazaný krajíc chleba vlastní rukou, či první suchá noc bez plenky. Dcery jsou mojí nadějí, hybnou silou, mojí obrovskou motivací….snažím se žít stejně naplněný život, plnit si své sny a radovat se z maličkostí každý den. Až teď po třicítce mám totiž najednou pocit, že si své sny splnit můžu. Chce to jen chtít, nevzdávat se, tvrdě na sobě makat, občas být i sobec a myslet na své potřeby a hlavně…mít se ráda (tohle se denně učím od svých holek, v tomhle jsou o mílový krok dál).

PS: Lauro - vše nejlepší k dnešním narozeninám:-))

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Kateřina Kudrmanová | středa 19.2.2014 13:20 | karma článku: 20,75 | přečteno: 1149x
  • Další články autora

Kateřina Kudrmanová

Což takhle zajít do posilovny?

Nikdy jsem nebyla vyznavač posiloven. Do fitka jsem chodila buď na jógu, nebo si zaběhat na pás (a spíše sporadicky). O milovnících posilky jsem měla dost zkreslené představy ovlivněné obecnými předsudky. (Jako, že jsou tam jen svalnatí vygumovanci, co hekají, prohlíží si své vyboulené svaly v zrcadle a cpou se anaboliky.) Zrovna jsem žila své bohémské období a lidi, co chodili pravidelně cvičit a nedej bože se zabývali zdravou stravou, mi připadali jako mimozemšťané. Popravdě na svých tazích přes vinárny a hospody jsem moc takových nepotkala (nebo jsem je neviděla skrz cigaretový dým).

28.2.2014 v 22:15 | Karma: 12,84 | Přečteno: 479x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kudrmanová

Jillian Michaels je zpátky…a stojí to za to!

Právě jsem dočetla její novou knihu: „Vyhrajte boj o štíhlé tělo.“ (http://www.anag.cz/vyhrajte-boj-o-stihle-telo-ma-osobni-tajemstvi-jednoducheho-rychleho-a-trvaleho-zhubnuti/d-94261/?utm_source=kudrmanova&utm_medium=recenze&utm_campaign=slim+for+life)

14.11.2013 v 21:50 | Karma: 9,96 | Přečteno: 2164x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kudrmanová

Žiju…běhám…

Tak jsem se do toho běhání pořádně opřela. V červenci jsem poprvé uběhla trasu delší než deset kilometrů. Pokořila jsem tu magickou hranici, ke které jsem od loňského léta vzhlížela a neodvážila se jí překonat – jen jsem jí jemně oťukávala svým maximem 8 km.

4.9.2013 v 10:07 | Karma: 3,59 | Přečteno: 59x | Diskuse| Ona

Kateřina Kudrmanová

Povinnost mě žádá....využít svého voličského práva!

Prapodivná, zvláštní zima. Den je pustý, pochmurný. A já si tu hlavu lámu, koho hodím do urny.

11.1.2013 v 23:35 | Karma: 9,22 | Přečteno: 739x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kudrmanová

Chci bejt krásná ženská!

Na fyzickou krásu se v dnešním světě klade až přehnaný důraz. Já se dávno nesnažím splňovat parametry, které ukládají nejrůznější média (a se svými 163 cm ani nemůžu). Kdysi jsem úspěch měla, v sedmé třídě jsem na lyžařském výcviku vyhrála titul „Miss Churáňov“. Vidím to jako včera – pruhované tričko od Vietnamců, žíhané elasťáky, silná konkurence asi šesti dalších spolužaček, vítězný tanec s třídním misákem...jo, jo, připadala jsem si jako královna. Dneska už jsou volené misky minimálně o deset let mladší a vždycky byly minimálně o deset centimetrů vyšší a samozřejmě se lišíme ještě v mnoha dalších parametrech (například jsem nikdy nechodila s profi fotbalistou nebo hokejistou).

22.10.2012 v 21:36 | Karma: 12,15 | Přečteno: 1325x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Bakterie z vody letos zabíjí častěji, zemřelo už 23 lidí. Řada nákaz uniká

17. května 2024

Premium Kromě jiných infekcí se v Česku letos více šíří i smrtelnější legionářská nemoc, která se...

Slovensko k tragédii směřovalo dlouho, tímhle prohráli všichni, míní expert

17. května 2024

Premium Bývalý slovenský novinář a bezpečnostní expert Milan Žitný je přesvědčen, že k tragické události,...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1900x
Asi bilancuju. Poslední rok, kdy mám na začátku dvojčíslí svého věku číslici 3, děti už jsem "úspěšně" dovedla do školních lavic. Stále žiji (zcela dobrovolně a ráda) s jejich otcem. Od běhu jsem se přesunula k józe. Určitě jsem nabrala i nějaké ty zkušenosti......ale jinak platí to, co mi už kdysi povídala babička: "To si tak v 10 letech říkáš, že se to děsně táhne....než jsou prázdniny, než půjdu poprvé tancovat, než se vdám....a najednou máš šedivý vlasy, kopa dětí ti říká babi a ty už si ani nemůžeš vzpomenout, jak se všechny jmenují, ale tam hluboko uvnitř jsi to pořád ty - se všemi touhami, talenty i neduhy.....jen už tolik neřešíš, jestli se to do vlasů hodí červená pentle."

Seznam rubrik