Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Manželský sex, aneb bacha na sexokazy!

Pojem manželský sex mi vždycky zněl prazvláštně. Vždyť proč by se mělo po svatbě na sexu něco měnit? Je to jen jeden štempl navíc! Teď už vím, jak to je. Pokud se zachováte tradičně a dnes už poměrně konzervativně, pak brzy po svatbě počnete své potomky…..a pak už je doopravdy všechno jinak.

Těsně po svatbě byl náš sex žhavý, nespoutaný, spontánní, vášnivý a hlavně....byl na denním pořádku. A pak se narodila naše milovaná dcera Laura a rozhodla za nás, že „malá“ sexuální abstinence nám jedině prospěje. Ranní sex byl zrušen, neb prostor v posteli mezi našimy těly zcela vyplnilo mimino, které k mému prsu nehodlalo nikomu uvolnit přístup. („Té pípy se nevzdám!“) Rychlý sex během dne....varianta, která se občas vydařila, často však byla přerušena kakofonní operní árií z nedaleké chůvičky (a přiznejme si, řev mimina není zrovna urychlovačem sexuálních vášní). Večerní sex....téměř nereálný, neb jsme oba s manželem sotva lezli únavou.

Tato zoufalá situace se musela řešit. Vznikla důležitá pravidla , která nám pomohla v boji za účelem záchrany našeho sexuálního života:

1,Zapomeňte na oslovení mamko, taťko..alespoň těsně před plánovaným sexem (zase vás to donutí myslet na děti a teď je třeba se zaměřit na zcela jiné věci).

 

2,Sex si naplánujte a nenechte si do plánu ničím, ani nikým zasáhnout, stůjte si za svým sexem! (Není třeba plánovat příliš dopředu – to už naše společnost jednou zažila – ale když si na daný den domluvíme sex, je třeba se plánu striktně držet!)

 

3,Důkladně si schovávejte veškeré pomůcky (Syn známého vyházel z okna paneláku veškeré kondomy a pánské časopisy, protože si nepřál, aby jeho rodiče prováděli nějaké nehezké čuňačinky. Dcerka zas náš lubrigační gel použila jako lepidlo pro přidělávání obrázků na zeď – a kupodivu to i chvíli fungovalo.)

 

4,Před večerem „S“ (tedy večer plný sexu), na který se těšíme a u kterého nechceme být rušeni musíme děti pořádně unavit. Doporučuji hodně dlouhou procházku se zastávkou na skákání panáka, s několika rychlými sprinty v podobě rodinných závodů, kdy necháme dítě vyhrát (bude mít radost a bude na nás hodnější). Před spaním ještě podáme mléko s medem pro nerušený spánek a nakonec rychlá pohádka s morálním ponaučením o tom, jak večer rodiče potřebují být na chvíli spolu sami – nerušeně!)

 

5,Pokud máte babičku....volejte o pomoc! Kdo jiný by vás mohl lépe pochopit..

 

A poslední rada - důležité je vytrvat...jednou bude lépe (že, jo?)

Co říci na závěr? Čím více sexokazů máte, tím větší pocit vítězství zažíváte, když se zadaří.....takže naše manželství jen kvete. (Od té doby, co jsme díky rozvášněnému večeru zapomněli na ochranu a máme děti dvě, jsou ty pocity vítězství opravdu intenzivní.)

Autor: Kateřina Kudrmanová | pondělí 17.9.2012 22:30 | karma článku: 20,14 | přečteno: 1849x
  • Další články autora

Kateřina Kudrmanová

Což takhle zajít do posilovny?

Nikdy jsem nebyla vyznavač posiloven. Do fitka jsem chodila buď na jógu, nebo si zaběhat na pás (a spíše sporadicky). O milovnících posilky jsem měla dost zkreslené představy ovlivněné obecnými předsudky. (Jako, že jsou tam jen svalnatí vygumovanci, co hekají, prohlíží si své vyboulené svaly v zrcadle a cpou se anaboliky.) Zrovna jsem žila své bohémské období a lidi, co chodili pravidelně cvičit a nedej bože se zabývali zdravou stravou, mi připadali jako mimozemšťané. Popravdě na svých tazích přes vinárny a hospody jsem moc takových nepotkala (nebo jsem je neviděla skrz cigaretový dým).

28.2.2014 v 22:15 | Karma: 12,84 | Přečteno: 479x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kudrmanová

Olympijské dítě

Zimní olympiáda...čtyři roky utekly jako nic. Čtyři „dlouhá léta“ jsou za námi a já si to pamatuju jako včera. Doktor se mě ptal, po jaké době mám kontrakce. Věděla jsem to přesně: „No, kontrakce trvá stejně dlouho jako vystoupení snowboardistky na U-rampě a pak je mi je dobře do chvíle než nastoupí další závodnice.“ Doktora to celkem pobavilo a došel k závěru, že naše malá sportovkyně vyskočí na svět cobydup.

19.2.2014 v 13:20 | Karma: 20,75 | Přečteno: 1149x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kudrmanová

Jillian Michaels je zpátky…a stojí to za to!

Právě jsem dočetla její novou knihu: „Vyhrajte boj o štíhlé tělo.“ (http://www.anag.cz/vyhrajte-boj-o-stihle-telo-ma-osobni-tajemstvi-jednoducheho-rychleho-a-trvaleho-zhubnuti/d-94261/?utm_source=kudrmanova&utm_medium=recenze&utm_campaign=slim+for+life)

14.11.2013 v 21:50 | Karma: 9,96 | Přečteno: 2164x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kudrmanová

Žiju…běhám…

Tak jsem se do toho běhání pořádně opřela. V červenci jsem poprvé uběhla trasu delší než deset kilometrů. Pokořila jsem tu magickou hranici, ke které jsem od loňského léta vzhlížela a neodvážila se jí překonat – jen jsem jí jemně oťukávala svým maximem 8 km.

4.9.2013 v 10:07 | Karma: 3,59 | Přečteno: 59x | Diskuse| Ona

Kateřina Kudrmanová

Povinnost mě žádá....využít svého voličského práva!

Prapodivná, zvláštní zima. Den je pustý, pochmurný. A já si tu hlavu lámu, koho hodím do urny.

11.1.2013 v 23:35 | Karma: 9,22 | Přečteno: 739x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Poslanci mají jednat o změně zákoníku práce, o minimální a zaručené mzdě

2. května 2024  5:42

Poslanci by měli na mimořádné schůzi začít projednávat úpravu zvyšování minimální mzdy. Novela...

Dvacet let dotací z EU. Přinesly zločiny, ale i vlaky, techniku a splavné řeky

2. května 2024

Premium Lázně, které nevznikly a je z nich night club nebo zdvihací most, který se nikdy nezdvihl. Česko...

Rus má imperialistické myšlenky. Ukrajinou nekončí, říká velitel v Donbasu

2. května 2024

Premium Doněcká oblast (od zpravodajů iDNES.cz) Vymlácená okna, ale i celé domy srovnané se zemí. Tak vypadá Doněck a celý průmyslový Donbas....

Zelenskyj odvolal šéfa kybernetické špionáže kvůli skandálu s bytem manželky

1. května 2024  22:26

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj odvolal šéfa kybernetického oddělení tajné služby SBU...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1900x
Asi bilancuju. Poslední rok, kdy mám na začátku dvojčíslí svého věku číslici 3, děti už jsem "úspěšně" dovedla do školních lavic. Stále žiji (zcela dobrovolně a ráda) s jejich otcem. Od běhu jsem se přesunula k józe. Určitě jsem nabrala i nějaké ty zkušenosti......ale jinak platí to, co mi už kdysi povídala babička: "To si tak v 10 letech říkáš, že se to děsně táhne....než jsou prázdniny, než půjdu poprvé tancovat, než se vdám....a najednou máš šedivý vlasy, kopa dětí ti říká babi a ty už si ani nemůžeš vzpomenout, jak se všechny jmenují, ale tam hluboko uvnitř jsi to pořád ty - se všemi touhami, talenty i neduhy.....jen už tolik neřešíš, jestli se to do vlasů hodí červená pentle."

Seznam rubrik