Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

I Will Always Love You.....

Whitney Houston zemřela. Dozvěděla jsem se to v neděli po sedmé ráno. V radiu hráli její nejslavnější píseň „I will always love you“ a mě tekly slzy po tváři. Z hlubokého žalu mě vytáhla dcera, která právě intenzivně ničila žaluzie u balkónových dveří. Vzala jsem si dcerku na klín a ona jakoby celou tu situaci chápala....byla potichu a poslouchala se mnou...

Poslední roky jsem kariéru Whitney vůbec nesledovala. Ne proto, že její pěvecká kariéra díky drogové závislosti  poměrně dost stagnovala, ale hlavně z toho důvodu, že jsem duší „bigbíťák“ a poslouchám jiný styl muziky. Byly ovšem doby, kdy jsem její hudbu zbožňovala.

Smrt Whitney mě vzala, protože s ní mám spojené své dospívání. Když mi bylo dvanáct, byla mojí ikonou. Chtěla jsem být ve všem jako Whitney. Časem jsem se smířila s tím, že dokonale čokoládovou pleť mít nebudu, ani kdybych si jí tou čokoládou natírala. Pochopila jsem i svůj velký handicap v podobě hudebního hluchu. Dokonce jsem akceptovala i to, že vztah s osobním strážcem v podobě Kevina Costnera nehrozí ani náhodou. Věřila jsem ale, že jednou až budu dospělá, prožiju stejně velkou lásku jako Rachel ve filmu „Osobní strážce“.

Svůj první ploužák jsem tančila právě na její píseň. Bylo to na Churáňově v roce 1994 a v náručí mě držel spolužák Mára, kterého jsem milovala už od školky. Tehdy jsem vyhrála miss lyžařského zájezdu (v „obrovské“ konkurenci asi pěti dalších spolužaček). Mára vyhrál „misáka“ a v závěru večera jsme už „šlapali zelí“ právě na závěrečnou píseň z mého milovaného filmu. Jeden z nejskvělejších zážitků mého dospívání. Byla jsem zamilovaná, hrdá a měla jsem pocit, že mi patří svět. Dnes se musím smát, když se dívám na fotky. Mám na sobě žíhané lesklé elasťáky, pruhované tričko ze stánku od vietnamců, na nohou barevné papuče.....Mára se nuceně tlemí do objektivu a evidentně to zdaleka neprožívá tak jako já (toho jsem si naštěstí tenkrát nevšimla).

Je mi ze smrti Whitney smutno. Jakmile nám umírají naše vzory z dětství a dospívání, dochází nám, jak my sami stárneme. Uvědomujeme si svou vlastní smrtelnost a to děsí. Možná právě proto mě její smrt zasáhla víc, než bych si sama kdy dokázala představit. Její skon je tak zvláštně patetický. Díky filmu Osobní strážce byla kdysi na vrcholu a nakonec ji její vlastní osobní strážce nachází mrtvou...........vlastně odešla stylově, jen trochu moc brzy.....

 

Autor: Kateřina Kudrmanová | pondělí 13.2.2012 14:45 | karma článku: 15,50 | přečteno: 1108x
  • Další články autora

Kateřina Kudrmanová

Což takhle zajít do posilovny?

Nikdy jsem nebyla vyznavač posiloven. Do fitka jsem chodila buď na jógu, nebo si zaběhat na pás (a spíše sporadicky). O milovnících posilky jsem měla dost zkreslené představy ovlivněné obecnými předsudky. (Jako, že jsou tam jen svalnatí vygumovanci, co hekají, prohlíží si své vyboulené svaly v zrcadle a cpou se anaboliky.) Zrovna jsem žila své bohémské období a lidi, co chodili pravidelně cvičit a nedej bože se zabývali zdravou stravou, mi připadali jako mimozemšťané. Popravdě na svých tazích přes vinárny a hospody jsem moc takových nepotkala (nebo jsem je neviděla skrz cigaretový dým).

28.2.2014 v 22:15 | Karma: 12,84 | Přečteno: 479x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kudrmanová

Olympijské dítě

Zimní olympiáda...čtyři roky utekly jako nic. Čtyři „dlouhá léta“ jsou za námi a já si to pamatuju jako včera. Doktor se mě ptal, po jaké době mám kontrakce. Věděla jsem to přesně: „No, kontrakce trvá stejně dlouho jako vystoupení snowboardistky na U-rampě a pak je mi je dobře do chvíle než nastoupí další závodnice.“ Doktora to celkem pobavilo a došel k závěru, že naše malá sportovkyně vyskočí na svět cobydup.

19.2.2014 v 13:20 | Karma: 20,75 | Přečteno: 1149x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kudrmanová

Jillian Michaels je zpátky…a stojí to za to!

Právě jsem dočetla její novou knihu: „Vyhrajte boj o štíhlé tělo.“ (http://www.anag.cz/vyhrajte-boj-o-stihle-telo-ma-osobni-tajemstvi-jednoducheho-rychleho-a-trvaleho-zhubnuti/d-94261/?utm_source=kudrmanova&utm_medium=recenze&utm_campaign=slim+for+life)

14.11.2013 v 21:50 | Karma: 9,96 | Přečteno: 2164x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kudrmanová

Žiju…běhám…

Tak jsem se do toho běhání pořádně opřela. V červenci jsem poprvé uběhla trasu delší než deset kilometrů. Pokořila jsem tu magickou hranici, ke které jsem od loňského léta vzhlížela a neodvážila se jí překonat – jen jsem jí jemně oťukávala svým maximem 8 km.

4.9.2013 v 10:07 | Karma: 3,59 | Přečteno: 59x | Diskuse| Ona

Kateřina Kudrmanová

Povinnost mě žádá....využít svého voličského práva!

Prapodivná, zvláštní zima. Den je pustý, pochmurný. A já si tu hlavu lámu, koho hodím do urny.

11.1.2013 v 23:35 | Karma: 9,22 | Přečteno: 739x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Zelenskyj odvolal šéfa kybernetické špionáže kvůli skandálu s bytem manželky

1. května 2024  22:26

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj odvolal šéfa kybernetického oddělení tajné služby SBU...

V Břeclavi na chlapce spadla branka, na následky zranění zemřel

1. května 2024

V Břeclavi ve středu v podvečer po úrazu na hřišti zemřel dvanáctiletý chlapec. Policie okolnosti...

Řidič Porsche srazil ve Vysočanech ženu s kočárkem, ta utrpěla vážná zranění

1. května 2024  20:36

V pražských Vysočanech sjel řidič automobilu ze silnice a srazil ženu s kočárkem. Podle mluvčího...

Školák měl v osmi letech dvě mrtvice. Nemocných dětí od covidu přibývá

1. května 2024

Premium Netušili jsme, že mrtvici mohou dostat i děti, říkají rodiče těch, které to zažily. Některé dokonce...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1900x
Asi bilancuju. Poslední rok, kdy mám na začátku dvojčíslí svého věku číslici 3, děti už jsem "úspěšně" dovedla do školních lavic. Stále žiji (zcela dobrovolně a ráda) s jejich otcem. Od běhu jsem se přesunula k józe. Určitě jsem nabrala i nějaké ty zkušenosti......ale jinak platí to, co mi už kdysi povídala babička: "To si tak v 10 letech říkáš, že se to děsně táhne....než jsou prázdniny, než půjdu poprvé tancovat, než se vdám....a najednou máš šedivý vlasy, kopa dětí ti říká babi a ty už si ani nemůžeš vzpomenout, jak se všechny jmenují, ale tam hluboko uvnitř jsi to pořád ty - se všemi touhami, talenty i neduhy.....jen už tolik neřešíš, jestli se to do vlasů hodí červená pentle."

Seznam rubrik