Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

isabell

18. 9. 2012 8:58
.....

Stokrát opakované rady z "chytých časopisů", které jsou většině párů stejně k ničemu, ale blog se z toho uplácat dá, to zase jo ;-)

3 0
možnosti

Stobka

18. 9. 2012 2:01
KAZIŠUK

to je správný výraz, ne sexokaz

4 0
možnosti

martinova

17. 9. 2012 22:55
Podle mne

je každý, kdo oslovuje svého partnera taťko, mamko apod., lehce úchylný, a to i kdyby se k sexu neschylovalo. Otcem a matkou jsou muž a žena pouze pro své děti, takže tam je to v pořádku (počkej až přijde táta/ maminka přijde brzy). Vůči sobě navzájem mají používat jména a oslovení  jako "zamlada".

3 0
možnosti

dolch

18. 9. 2012 0:15
Re: Podle mne

Čili "ty pitcho" a "ty voe" :-)

3 0
možnosti

Rupert

17. 9. 2012 22:41
Jen aby

Kdykoliv jsem vyrazil unavit naše ratolesti v očekávání věcí příštích, usnul jsem večer dřív než ony.

5 0
možnosti

PájaZítra

18. 9. 2012 0:04
Re: Jen aby

je mnohem snazší utahat tříletou kočku než tříletý dítě...

2 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1900x
Asi bilancuju. Poslední rok, kdy mám na začátku dvojčíslí svého věku číslici 3, děti už jsem "úspěšně" dovedla do školních lavic. Stále žiji (zcela dobrovolně a ráda) s jejich otcem. Od běhu jsem se přesunula k józe. Určitě jsem nabrala i nějaké ty zkušenosti......ale jinak platí to, co mi už kdysi povídala babička: "To si tak v 10 letech říkáš, že se to děsně táhne....než jsou prázdniny, než půjdu poprvé tancovat, než se vdám....a najednou máš šedivý vlasy, kopa dětí ti říká babi a ty už si ani nemůžeš vzpomenout, jak se všechny jmenují, ale tam hluboko uvnitř jsi to pořád ty - se všemi touhami, talenty i neduhy.....jen už tolik neřešíš, jestli se to do vlasů hodí červená pentle."

Seznam rubrik