Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

ladyevil_cz

26. 7. 2012 9:16
Tepelné čerpadlo

je rozhodně efektivnější investice:-) Pro nejlepší topný faktor doporučuji voda/voda nebo země/voda, pro nejmenší pořizovací náklady se hodí vzduch/voda;-D

0 0
možnosti
PS

lecaks

25. 7. 2012 22:31
Doplnění

"Žijeme v moderní době, kdy lze řešit téměř vše."

Kdepak k tomuto tvrzení autorka přišla? Neumíme vyřešit dálnice, aby se nevlnily. Neumíme přistavět třetí koleje z Prahy do Kolína a další věci neumíme. Naši předkové sice bydleli v chýších, ale stavěli díla, která obdivují turisté z celého světa. Nebo si někdo myslí, že k nám jezdí se dívat na prázdné tovární haly kdysi světově proslulých značek (Tatra, ČKD, Zetor atd.) ? Nechválím tímto systém před r.1989, ale po něm taky žádná sláva. Moc a blahobyt našeho státu upadá. Takže zbyl jen vyprázdněný pojem "moderní doba". Ale nová generace to zde vezme do rukou a více se navrátíme přírodě, souladu v žití...R^

1 1
možnosti
W

wiki5

25. 7. 2012 22:26
tohle je jedna oblast muzskych zajmu

muzete priste napsat takhle podrobne i o te druhe? ;-)

1 1
možnosti
PS

lecaks

25. 7. 2012 22:32
Re: tohle je jedna oblast muzskych zajmu

Na to je jeden vtip o kongresu lékařů...

0 0
možnosti
PH

artea

25. 7. 2012 19:34
Řeč těla:

"Prsa tak akorát do ruky bez doživotní záruky.":-)

0 0
možnosti
PH

Azbestus

25. 7. 2012 19:19
Pěkné Kačenko!

Mám se silikony takovou zkušenost, že má bývalá partnerka měla dokonalé tělo a já nic nepoznal. když mi prozradila, že má implantáty, tak jsem byl rozčarován a už pak pokaždé při "práci" s objekty jsem na to nedokázal nemyslet...takže za mne-špatně.

KarmaR^

1 1
možnosti
W

wiki5

25. 7. 2012 22:27
Re: Pěkné Kačenko!

silikony opravdu ne, jen kdyz maji resit nejaky zavazny zdravotni problem

0 0
možnosti
MP

Martin5.35

25. 7. 2012 15:59
Silikony

Netuším komu z mužů se líbí silikonový prsa, ženský to asi dělají hlavně kvůli sobě.

1 1
možnosti
A

Alfie

25. 7. 2012 17:43
Re: Silikony

Evidentně se to líbí právě tomu druhu mužů, které chtějí tyto dámy ulovit :-)

0 0
možnosti
ŠB

stařec bez moře

25. 7. 2012 15:34
silikony se většině mužů nelíbí

a proto si myslím, že ženy si je nechávají cpát do těla ne kvůli nám, ale na just svým kamarádkám

1 1
možnosti
JM

janacz

25. 7. 2012 18:10
Re: silikony se většině mužů nelíbí

Já bych do sebe nenechala řezat ani zanic!!

0 0
možnosti
ZH

Zani

25. 7. 2012 15:28
No jo

Dobře děláte. Není nic hroznějšího, než když vidim padesátku s prsama pod bradou.

Nevykládat si to osobně prosím. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1900x
Asi bilancuju. Poslední rok, kdy mám na začátku dvojčíslí svého věku číslici 3, děti už jsem "úspěšně" dovedla do školních lavic. Stále žiji (zcela dobrovolně a ráda) s jejich otcem. Od běhu jsem se přesunula k józe. Určitě jsem nabrala i nějaké ty zkušenosti......ale jinak platí to, co mi už kdysi povídala babička: "To si tak v 10 letech říkáš, že se to děsně táhne....než jsou prázdniny, než půjdu poprvé tancovat, než se vdám....a najednou máš šedivý vlasy, kopa dětí ti říká babi a ty už si ani nemůžeš vzpomenout, jak se všechny jmenují, ale tam hluboko uvnitř jsi to pořád ty - se všemi touhami, talenty i neduhy.....jen už tolik neřešíš, jestli se to do vlasů hodí červená pentle."

Seznam rubrik