Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AH

alex hart

2. 3. 2012 17:39
no jo, tak nějak,

No jo, něco podobnýho se dá napsat i obráceně.  Já jsem jen nedělal tak rozsáhlý průzkum bab, jako vy chlapů. Ale výsledky máme více méně podobné. Pokud si člověk nevýmýšlí blbosti a nemá zbytečné roupy, tak se dá žít docela spokojeně a v pohodě.  A nepřekáží to ani pěknému vztahu.

0 0
možnosti
KK

Sealova

3. 3. 2012 10:57
Tak, tak,

Často si ty vztahy komplikujeme sami - někdy máme pocit, že se partner musí změnit, abychom s ním dokázali být šťastní. Jindy nám ve vztahu začne chybět vzrušení a hledáme ho pak jinde, abychom vzápětí zjistili, že to za tu chvilku štěstí ani nestálo. Neschvaluji spokojit se s průměrem - jen je důležité si uvědomit jaké hodnoty jsou pro vztah důležité, ale pokud vztah stojí jen na výborném sexu a fungující chemii...většinou časem zjistíme, že to nemůže klapat (tedy pokud se s dotyčným nevídáme jednou v týdnu v hotelovém pokoji...)

0 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1900x
Asi bilancuju. Poslední rok, kdy mám na začátku dvojčíslí svého věku číslici 3, děti už jsem "úspěšně" dovedla do školních lavic. Stále žiji (zcela dobrovolně a ráda) s jejich otcem. Od běhu jsem se přesunula k józe. Určitě jsem nabrala i nějaké ty zkušenosti......ale jinak platí to, co mi už kdysi povídala babička: "To si tak v 10 letech říkáš, že se to děsně táhne....než jsou prázdniny, než půjdu poprvé tancovat, než se vdám....a najednou máš šedivý vlasy, kopa dětí ti říká babi a ty už si ani nemůžeš vzpomenout, jak se všechny jmenují, ale tam hluboko uvnitř jsi to pořád ty - se všemi touhami, talenty i neduhy.....jen už tolik neřešíš, jestli se to do vlasů hodí červená pentle."

Seznam rubrik