Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Chci bejt krásná ženská!

Na fyzickou krásu se v dnešním světě klade až přehnaný důraz. Já se dávno nesnažím splňovat parametry, které ukládají nejrůznější média (a se svými 163 cm ani nemůžu). Kdysi jsem úspěch měla, v sedmé třídě jsem na lyžařském výcviku vyhrála titul „Miss Churáňov“. Vidím to jako včera – pruhované tričko od Vietnamců, žíhané elasťáky, silná konkurence asi šesti dalších spolužaček, vítězný tanec s třídním misákem...jo, jo, připadala jsem si jako královna. Dneska už jsou volené misky minimálně o deset let mladší a vždycky byly minimálně o deset centimetrů vyšší a samozřejmě se lišíme ještě v mnoha dalších parametrech (například jsem nikdy nechodila s profi fotbalistou nebo hokejistou).

Kdysi o mě prohlásili, že mám zadek jako Aleš Brichta a nožičky jak osvalený plameňák. Toho Brichtu jsem moc nechápala, ale když mi jednou při píchání injekce zdravotní sestřička řekla, že mám zadeček jako dva kmínky a neví, jestli se do něčeho tak malého dokáže trefit, byla jsem doma. Od té doby se snažím v těchto partiích zesílit, ale zatím bez valnějších úspěchů. Snad jen při pravidelné jízdě na koni se mi vytvořily skoro až „fotbalistické“ svaly na stehnech, ale zase jsem si vypěstovala solidní „óčka“.

Pro krásnou pleť jsem také schopna ledacos podstoupit. Takové hloubkové čištění pórů je vysloveně lahůdka. Je to jedna z mála fakt nepříjemných věcí, za které si navíc ještě dobrovolně platím (a ne málo). S vráskami zatím nebojuju, začíná na mě být vidět, že se často a ráda směju a to je celkem fajn. (Ale nedělám si iluze, obávám se, že bude hůř.)

A taky jsem začala chodit do posilovny. Samozřejmě s trenérkou, sama bych se asi šidila. Trenérka je krásná, asi o pět let mladší, o dvě hlavy větší, s dlouhou a hustou kšticí lesklých vlasů a samozřejmě s dokonalou postavou. Někoho by to možná demotivovalo a já si taky nebyla jistá. Ale je to hrozně milá, příjemná a chytrá holka, která svou práci dělá fakt dobře (moje svaly by mohly vyprávět). Nakonec se mi zase potvrdilo, že krása ducha je přece jen důležitá (i v tomhle našem divném a leckdy dost povrchním světě.) A jestli mi tahleta báječná holka pomůže udělat něco s mým „brichťákem“ a mýma nožičkama ala třináctiletá holčička, budu si možná konečně připadat jako krásná ženská.

Ke štěstí mi stačí málo, dneska ráno jsem si na obrovské kruhy pod očima přikládala chladivou tyčinku a když jsem se otočila na dcerku, která právě trůnila na záchodě, slyšela jsem krásné: „Maminko, ty seš kááásnááá.“

Takže vlastně už sem krásná ženská (alespoň pro někoho), i když už se sebou nebudu dělat vůbec nic.

 

Autor: Kateřina Kudrmanová | pondělí 22.10.2012 21:36 | karma článku: 12,15 | přečteno: 1325x
  • Další články autora

Kateřina Kudrmanová

Což takhle zajít do posilovny?

Nikdy jsem nebyla vyznavač posiloven. Do fitka jsem chodila buď na jógu, nebo si zaběhat na pás (a spíše sporadicky). O milovnících posilky jsem měla dost zkreslené představy ovlivněné obecnými předsudky. (Jako, že jsou tam jen svalnatí vygumovanci, co hekají, prohlíží si své vyboulené svaly v zrcadle a cpou se anaboliky.) Zrovna jsem žila své bohémské období a lidi, co chodili pravidelně cvičit a nedej bože se zabývali zdravou stravou, mi připadali jako mimozemšťané. Popravdě na svých tazích přes vinárny a hospody jsem moc takových nepotkala (nebo jsem je neviděla skrz cigaretový dým).

28.2.2014 v 22:15 | Karma: 12,84 | Přečteno: 479x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kudrmanová

Olympijské dítě

Zimní olympiáda...čtyři roky utekly jako nic. Čtyři „dlouhá léta“ jsou za námi a já si to pamatuju jako včera. Doktor se mě ptal, po jaké době mám kontrakce. Věděla jsem to přesně: „No, kontrakce trvá stejně dlouho jako vystoupení snowboardistky na U-rampě a pak je mi je dobře do chvíle než nastoupí další závodnice.“ Doktora to celkem pobavilo a došel k závěru, že naše malá sportovkyně vyskočí na svět cobydup.

19.2.2014 v 13:20 | Karma: 20,75 | Přečteno: 1149x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kudrmanová

Jillian Michaels je zpátky…a stojí to za to!

Právě jsem dočetla její novou knihu: „Vyhrajte boj o štíhlé tělo.“ (http://www.anag.cz/vyhrajte-boj-o-stihle-telo-ma-osobni-tajemstvi-jednoducheho-rychleho-a-trvaleho-zhubnuti/d-94261/?utm_source=kudrmanova&utm_medium=recenze&utm_campaign=slim+for+life)

14.11.2013 v 21:50 | Karma: 9,96 | Přečteno: 2164x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kudrmanová

Žiju…běhám…

Tak jsem se do toho běhání pořádně opřela. V červenci jsem poprvé uběhla trasu delší než deset kilometrů. Pokořila jsem tu magickou hranici, ke které jsem od loňského léta vzhlížela a neodvážila se jí překonat – jen jsem jí jemně oťukávala svým maximem 8 km.

4.9.2013 v 10:07 | Karma: 3,59 | Přečteno: 59x | Diskuse| Ona

Kateřina Kudrmanová

Povinnost mě žádá....využít svého voličského práva!

Prapodivná, zvláštní zima. Den je pustý, pochmurný. A já si tu hlavu lámu, koho hodím do urny.

11.1.2013 v 23:35 | Karma: 9,22 | Přečteno: 739x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Poslední mrazivá noc. Od pátku se bude oteplovat, v neděli se vrátí letní teploty

25. dubna 2024  6:32

Ve čtvrtek budou ještě teploty podprůměrné a na horách může sněžit. V pátek ráno dokonce hrozí na...

Rusko vyrábí víc zbraní, než potřebuje na Ukrajině, varoval německý ministr

25. dubna 2024  6:13

Rusko podle odhadů německého ministra obrany Borise Pistoriuse už vyrábí více zbraní a munice než...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

ANALÝZA: Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1900x
Asi bilancuju. Poslední rok, kdy mám na začátku dvojčíslí svého věku číslici 3, děti už jsem "úspěšně" dovedla do školních lavic. Stále žiji (zcela dobrovolně a ráda) s jejich otcem. Od běhu jsem se přesunula k józe. Určitě jsem nabrala i nějaké ty zkušenosti......ale jinak platí to, co mi už kdysi povídala babička: "To si tak v 10 letech říkáš, že se to děsně táhne....než jsou prázdniny, než půjdu poprvé tancovat, než se vdám....a najednou máš šedivý vlasy, kopa dětí ti říká babi a ty už si ani nemůžeš vzpomenout, jak se všechny jmenují, ale tam hluboko uvnitř jsi to pořád ty - se všemi touhami, talenty i neduhy.....jen už tolik neřešíš, jestli se to do vlasů hodí červená pentle."

Seznam rubrik