Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Díky...Ozzy!

Stále jsem ještě v rockové euforii, ubitá endorfíny a naplněná neskutečnou Osbournovskou energií. Když matka dvou malých dětí vyrazí na pořádný rockový nářez.....zákonitě se o tom musí napsat, neb takových událostí není mnoho. A kromě nevšedního zážitku si odnáším ještě jedno pozitivum, mám dokonale zalehlé uši a nějaký ten pláč mých milovaných dětí mě nemůže rozházet.

Z počátku se mi na koncert příliš nechtělo, nejsem vyznavačem megalomanských akcí a hlavně pro mě bylo velkým zklamáním, že nakonec neuvidím milovaný Black Sabbath a celá akce je nahrazena  projektem  „Ozzy & Friends´“. Když jsem večer předala děti babičce a s manželem jsme nabrali směr 02 arena, pořád mnou cloumaly pochybnosti, jestli to celé zařizování hlídání, nervy kolem předávání dětí a zběsilé odstříkávání mléka ve čtyři ráno, bude mít smysl. A mělo, neuvěřitelný zážitek je na světě.

Předkapela nás naladila správným směrem, s údivem jsem sledovala vypracované bicepsy frontmana kapely i jeho neskutečné kytarové sólo. A pak to přišlo, na jeviště vstoupila osůbka, která přesně odpovídala mé představě o polednici (Malá, hnědá, tváři divé, pod plachetkou osoba; o berličce, hnáty křivé, hlas - vichřice podoba!). Ozzy berličku sice neměl, ale na jeviště vplul svou typickou chůzí připomínající submisivní gejšu (tak, jak ho znám z přiblblé reality show „The Osbournes“). Jakmile ale vzal mikrofon, vychrstl se na nás příval neskutečné energie. Ozzyho charisma mě pohltilo během chvilky a bylo jasné, že všechny mé pochybnosti byly liché. Při písních „Mr. Crowley“ nebo „War Pigs“, se do rytmu vlnila celá řada našich sedadel, moje vlastní srdce a samozřejmě celý kotel před námi. Při závěrečné skladbě „Paranoid“ jsem se cítila jako bych za chvíli měla lítat po hale (bez požití jediné drogy, pokud nepočítám jedno vychlazené pivo v plastu).

Koncert byl dokonalý po všech stránkách. Estetickému hledisku hodně pomohl Tommy Clufetos. Nejenom že hrál na bicí jako Bůh, ale jeho obnažený vypracovaný hrudník a neskutečně bílý úsměv dal koncertu další rozměr (tady hlavně pro naší ženskou polovičku). Ozzy si neskutečně užíval osvěžování prvních řad sprškami vody z vodního děla i polévání skandujících polských fanoušků přímo z kbelíku, který mu čestný „doplňovač vody“ co chvíli doléval (sem tam museli vyměnit i mikrofon, který občas nekontrolovatelně zasáhl vodopád). Na závěr jsme vzpomněli i na Tonyho a v duchu mu všichni popřáli brzké uzdravení . Užili jsme si i skvělý výkon ostatních protagonistů, basa i kytara nás dostávaly do extáze a tak mohu za sebe prohlásit, pro mě zatím nejlepší kulturní zážitek roku 2012. (Snad budou děti hodné a babička ještě hodnější a znovu pohlídá, aby se něco podobného dalo brzo zopakovat.)

A co si z toho všeho odnesu já, maminka od dětí.....vyhazuju z auta CD s názvem „Když jde malý bobr spát“ a budu blahodárně působit na sluch svých ratolestí pořádnou rockovou klasikou.

Autor: Kateřina Kudrmanová | čtvrtek 7.6.2012 10:45 | karma článku: 14,59 | přečteno: 842x
  • Další články autora

Kateřina Kudrmanová

Což takhle zajít do posilovny?

Nikdy jsem nebyla vyznavač posiloven. Do fitka jsem chodila buď na jógu, nebo si zaběhat na pás (a spíše sporadicky). O milovnících posilky jsem měla dost zkreslené představy ovlivněné obecnými předsudky. (Jako, že jsou tam jen svalnatí vygumovanci, co hekají, prohlíží si své vyboulené svaly v zrcadle a cpou se anaboliky.) Zrovna jsem žila své bohémské období a lidi, co chodili pravidelně cvičit a nedej bože se zabývali zdravou stravou, mi připadali jako mimozemšťané. Popravdě na svých tazích přes vinárny a hospody jsem moc takových nepotkala (nebo jsem je neviděla skrz cigaretový dým).

28.2.2014 v 22:15 | Karma: 12,84 | Přečteno: 479x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kudrmanová

Olympijské dítě

Zimní olympiáda...čtyři roky utekly jako nic. Čtyři „dlouhá léta“ jsou za námi a já si to pamatuju jako včera. Doktor se mě ptal, po jaké době mám kontrakce. Věděla jsem to přesně: „No, kontrakce trvá stejně dlouho jako vystoupení snowboardistky na U-rampě a pak je mi je dobře do chvíle než nastoupí další závodnice.“ Doktora to celkem pobavilo a došel k závěru, že naše malá sportovkyně vyskočí na svět cobydup.

19.2.2014 v 13:20 | Karma: 20,75 | Přečteno: 1149x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kudrmanová

Jillian Michaels je zpátky…a stojí to za to!

Právě jsem dočetla její novou knihu: „Vyhrajte boj o štíhlé tělo.“ (http://www.anag.cz/vyhrajte-boj-o-stihle-telo-ma-osobni-tajemstvi-jednoducheho-rychleho-a-trvaleho-zhubnuti/d-94261/?utm_source=kudrmanova&utm_medium=recenze&utm_campaign=slim+for+life)

14.11.2013 v 21:50 | Karma: 9,96 | Přečteno: 2164x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kudrmanová

Žiju…běhám…

Tak jsem se do toho běhání pořádně opřela. V červenci jsem poprvé uběhla trasu delší než deset kilometrů. Pokořila jsem tu magickou hranici, ke které jsem od loňského léta vzhlížela a neodvážila se jí překonat – jen jsem jí jemně oťukávala svým maximem 8 km.

4.9.2013 v 10:07 | Karma: 3,59 | Přečteno: 59x | Diskuse| Ona

Kateřina Kudrmanová

Povinnost mě žádá....využít svého voličského práva!

Prapodivná, zvláštní zima. Den je pustý, pochmurný. A já si tu hlavu lámu, koho hodím do urny.

11.1.2013 v 23:35 | Karma: 9,22 | Přečteno: 739x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Pronájem bytu 3+1 88 m2
Pronájem bytu 3+1 88 m2

tř. T. G. Masaryka, Frýdek-Místek - Frýdek
11 500 Kč/měsíc

  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1900x
Asi bilancuju. Poslední rok, kdy mám na začátku dvojčíslí svého věku číslici 3, děti už jsem "úspěšně" dovedla do školních lavic. Stále žiji (zcela dobrovolně a ráda) s jejich otcem. Od běhu jsem se přesunula k józe. Určitě jsem nabrala i nějaké ty zkušenosti......ale jinak platí to, co mi už kdysi povídala babička: "To si tak v 10 letech říkáš, že se to děsně táhne....než jsou prázdniny, než půjdu poprvé tancovat, než se vdám....a najednou máš šedivý vlasy, kopa dětí ti říká babi a ty už si ani nemůžeš vzpomenout, jak se všechny jmenují, ale tam hluboko uvnitř jsi to pořád ty - se všemi touhami, talenty i neduhy.....jen už tolik neřešíš, jestli se to do vlasů hodí červená pentle."

Seznam rubrik