Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak mě muži vychovali...

Vztahy mezi mužem a ženou jsou složité...a je to tak správně, jinak bychom z nás všechny ty emoce těžce dolovali. Snažím se pronikat (nehledejte v tom v tuto chvíli nic sexuálního) do mužského světa už třicet let. Přesně ve chvíli, kdy mám pocit, že už jsou pro mě muži zcela průhlední a nemůžou mě ničím překvapit, znovu poznávám, jak moc se mýlím. Pořád mě překvapují – všichni - můj manžel, manželé a partneři mých kamarádek, tatínek, bratr.....pořád jsou pro mě jedna velká neznámá.

Za svůj život jsem potkala několik skupin mužů, kteří mě formovali a právě jim jsem nakonec vděčná za to, že jsem tam kde jsem...pochopila jsem totiž, jakého chlapa v životě nehledám.

Dětské lásky: Ty byly super a nejvíc jsem je prožívala. Třeba Mára, to byla láska mých školních let. Byl krásný, snědý, vtipný a hlavně neskutečně zábavný společník. Několikrát jsme se rozešli a sešli. Já ho chtěla už ve školce a v patnácti jsme se skutečně dali dohromady. Byl to borec. Kouřil Petry, jezdil na pionýru a díky němu jsme pochopila, že láska má i svoje fyzické atributy (a nemůžu říct, že bych ve svých šestnácti letech našla v tomto novém směru lásky nějaké zalíbení).

Velké emoce: To byly chlapi, do kterých jsem se totálně zbláznila. Někteří vypadali jako Robert Kodym, jiný jako Curt Cobain, někteří jako feťák či bezdomovec, další jako Tarzan a jeden dokonce jako můj otec. Tehdy jsem pochopila, že fyzická přitažlivost je sice důležitá, ale nedá se na ní stavět vztah. Chvíli mi to trvalo, bylo pro mě těžké pochopit, proč maminka nechce poznat mého nového partnera, který je jen o málo starší než ona ( a také tak trochu ženatý...). Teď, když mám dvě dcery, docela to chápu.

Naplnění životní role: Tihle chlapi přišli ve chvíli, kdy jsem měla pocit, že jsem ve věku, kdy je nutné se usadit, ale ještě jsem na to nebyla připravená. Byli to rozumní, inteligentní, perspektivní muži. Hledali někoho, s kým by plodili a vychovávali děti. Tenkrát to ale nedopadlo (už nevím, kdo utekl dřív, jestli já, nebo oni). Kdybych je potkala v tom správném věku, asi by to všechno dopadlo jinak.

Setkání „naslepo“: Tohle bylo mé zoufalé období, kdy jsem poznávala chlapy přes internet.Myslím, že bych o tom mohla napsat i zajímavou studii. Nechci paušalizovat, potkala jsem pár zajímavých jedinců, ale asi tak stokrát víc magorů. Jeden například viděl na lidech aury a ta moje je prý tak skvělá, že bychom na to měli okamžitě vlítnout, protože ten sex mezi námi...to by bylo souznění duší. (Já možná prohloupila, ale nevlítla jsem na to.) Další mi hodiny vyprávěl o své ztracené lásce a pak mi vysvětlil, že se se mnou sešel jen proto, že jsem jí šíleně podobná. Jiný mi řekl, že kdyby měl moje nohy, nosil by pouze minisukně (když jsem si všimla, že má nalakované nehty, prodloužené řasy a namalované obočí, tak jsem sprostě zdrhla). Nejhustější byl ovšem ten, který mě pronásledoval a já ho „náhodou“ potkávala všude, kam jsem vyrazila (poprvé jsem pochopila, jak je to „internetové“ randění nebezpečné a skoncovala jsem s tím).

Osudový muži: Byli tři.....a těm dvěma předchozím jsem strašně moc vděčná (i když mi dali hodně zabrat..ale to já jim asi taky). Díky nim jsem si nakonec vybrala toho třetího... manžela. Kdyby vlastně nebylo všech těch setkání s muži (kamarády, milenci, kolegy), asi bych teď žila s někým, kdo vypadá jako vyžilý rocker, chová se jako vyžilý rocker a já bych si naplno užívala své vystudované profese sociální pracovnice. Místo toho mám úplně normálního, obyčejného chlapa, který sice neumí zpívat, nemá dlouhé vlasy, chodí do obyčejné práce, nefetuje, nekouří a má mě rád bez toho, aby mi to pořád něčím dokazoval. Potkala jsem ho v pravou chvíli, za těch správných okolností.......a od té doby vím, že mužský svět je sice jiný, ale zároveň báječný a lepší než do něj pronikat, je tolerovat tu „jinakost“ a obdivovat chlapy za to, že vedle nás dokážou žít a dokonce nás milovat.

Autor: Kateřina Kudrmanová | pátek 2.3.2012 12:15 | karma článku: 18,01 | přečteno: 1554x
  • Další články autora

Kateřina Kudrmanová

Což takhle zajít do posilovny?

Nikdy jsem nebyla vyznavač posiloven. Do fitka jsem chodila buď na jógu, nebo si zaběhat na pás (a spíše sporadicky). O milovnících posilky jsem měla dost zkreslené představy ovlivněné obecnými předsudky. (Jako, že jsou tam jen svalnatí vygumovanci, co hekají, prohlíží si své vyboulené svaly v zrcadle a cpou se anaboliky.) Zrovna jsem žila své bohémské období a lidi, co chodili pravidelně cvičit a nedej bože se zabývali zdravou stravou, mi připadali jako mimozemšťané. Popravdě na svých tazích přes vinárny a hospody jsem moc takových nepotkala (nebo jsem je neviděla skrz cigaretový dým).

28.2.2014 v 22:15 | Karma: 12,84 | Přečteno: 479x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kudrmanová

Olympijské dítě

Zimní olympiáda...čtyři roky utekly jako nic. Čtyři „dlouhá léta“ jsou za námi a já si to pamatuju jako včera. Doktor se mě ptal, po jaké době mám kontrakce. Věděla jsem to přesně: „No, kontrakce trvá stejně dlouho jako vystoupení snowboardistky na U-rampě a pak je mi je dobře do chvíle než nastoupí další závodnice.“ Doktora to celkem pobavilo a došel k závěru, že naše malá sportovkyně vyskočí na svět cobydup.

19.2.2014 v 13:20 | Karma: 20,75 | Přečteno: 1149x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kudrmanová

Jillian Michaels je zpátky…a stojí to za to!

Právě jsem dočetla její novou knihu: „Vyhrajte boj o štíhlé tělo.“ (http://www.anag.cz/vyhrajte-boj-o-stihle-telo-ma-osobni-tajemstvi-jednoducheho-rychleho-a-trvaleho-zhubnuti/d-94261/?utm_source=kudrmanova&utm_medium=recenze&utm_campaign=slim+for+life)

14.11.2013 v 21:50 | Karma: 9,96 | Přečteno: 2164x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kudrmanová

Žiju…běhám…

Tak jsem se do toho běhání pořádně opřela. V červenci jsem poprvé uběhla trasu delší než deset kilometrů. Pokořila jsem tu magickou hranici, ke které jsem od loňského léta vzhlížela a neodvážila se jí překonat – jen jsem jí jemně oťukávala svým maximem 8 km.

4.9.2013 v 10:07 | Karma: 3,59 | Přečteno: 59x | Diskuse| Ona

Kateřina Kudrmanová

Povinnost mě žádá....využít svého voličského práva!

Prapodivná, zvláštní zima. Den je pustý, pochmurný. A já si tu hlavu lámu, koho hodím do urny.

11.1.2013 v 23:35 | Karma: 9,22 | Přečteno: 739x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Strážníci v ulicích naháněli bagr, opilý řidič si jel pro cigarety

26. dubna 2024  15:42

Městská policie z Krupky na Teplicku zveřejnila video z netradičního zásahu svých strážníků. Ti...

Medaile z policistova hrobu nosil zloděj jako ozdobu klíčenky. Odhalila ho DNA

26. dubna 2024  15:36

Policie dopadla zloděje, který v říjnu roku 2022 v Ostravě-Vítkovicích ukradl dvě medaile z hrobu...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024,  aktualizováno  15:10

Předseda Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko oznámil, že dostal pokutu 900 eur (zhruba 22...

Policie navrhla obžalovat za podvod dva rusínské aktivisty s vazbami na Zemana

26. dubna 2024  15:05

Policie navrhla obžalovat dva proputinovské rusínské aktivisty Mychajla Ťaska a Vasyla Džuhana z...

  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1900x
Asi bilancuju. Poslední rok, kdy mám na začátku dvojčíslí svého věku číslici 3, děti už jsem "úspěšně" dovedla do školních lavic. Stále žiji (zcela dobrovolně a ráda) s jejich otcem. Od běhu jsem se přesunula k józe. Určitě jsem nabrala i nějaké ty zkušenosti......ale jinak platí to, co mi už kdysi povídala babička: "To si tak v 10 letech říkáš, že se to děsně táhne....než jsou prázdniny, než půjdu poprvé tancovat, než se vdám....a najednou máš šedivý vlasy, kopa dětí ti říká babi a ty už si ani nemůžeš vzpomenout, jak se všechny jmenují, ale tam hluboko uvnitř jsi to pořád ty - se všemi touhami, talenty i neduhy.....jen už tolik neřešíš, jestli se to do vlasů hodí červená pentle."

Seznam rubrik