Nezařazené

Kateřina Kudrmanová

Což takhle zajít do posilovny?

Nikdy jsem nebyla vyznavač posiloven. Do fitka jsem chodila buď na jógu, nebo si zaběhat na pás (a spíše sporadicky). O milovnících posilky jsem měla dost zkreslené představy ovlivněné obecnými předsudky. (Jako, že jsou tam jen svalnatí vygumovanci, co hekají, prohlíží si své vyboulené svaly v zrcadle a cpou se anaboliky.) Zrovna jsem žila své bohémské období a lidi, co chodili pravidelně cvičit a nedej bože se zabývali zdravou stravou, mi připadali jako mimozemšťané. Popravdě na svých tazích přes vinárny a hospody jsem moc takových nepotkala (nebo jsem je neviděla skrz cigaretový dým).

28.2.2014 v 22:15 | Karma článku: 12.84 | Přečteno: 477 | Diskuse

Kateřina Kudrmanová

Olympijské dítě

Zimní olympiáda...čtyři roky utekly jako nic. Čtyři „dlouhá léta“ jsou za námi a já si to pamatuju jako včera. Doktor se mě ptal, po jaké době mám kontrakce. Věděla jsem to přesně: „No, kontrakce trvá stejně dlouho jako vystoupení snowboardistky na U-rampě a pak je mi je dobře do chvíle než nastoupí další závodnice.“ Doktora to celkem pobavilo a došel k závěru, že naše malá sportovkyně vyskočí na svět cobydup.

19.2.2014 v 13:20 | Karma článku: 20.57 | Přečteno: 1147 | Diskuse

Kateřina Kudrmanová

Jillian Michaels je zpátky…a stojí to za to!

Právě jsem dočetla její novou knihu: „Vyhrajte boj o štíhlé tělo.“ (http://www.anag.cz/vyhrajte-boj-o-stihle-telo-ma-osobni-tajemstvi-jednoducheho-rychleho-a-trvaleho-zhubnuti/d-94261/?utm_source=kudrmanova&utm_medium=recenze&utm_campaign=slim+for+life)

14.11.2013 v 21:50 | Karma článku: 9.60 | Přečteno: 2162 | Diskuse

Kateřina Kudrmanová

Žiju…běhám…

Tak jsem se do toho běhání pořádně opřela. V červenci jsem poprvé uběhla trasu delší než deset kilometrů. Pokořila jsem tu magickou hranici, ke které jsem od loňského léta vzhlížela a neodvážila se jí překonat – jen jsem jí jemně oťukávala svým maximem 8 km.

4.9.2013 v 10:07 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 57 | Diskuse

Kateřina Kudrmanová

Povinnost mě žádá....využít svého voličského práva!

Prapodivná, zvláštní zima. Den je pustý, pochmurný. A já si tu hlavu lámu, koho hodím do urny.

11.1.2013 v 23:35 | Karma článku: 9.22 | Přečteno: 737 | Diskuse

Kateřina Kudrmanová

Chci bejt krásná ženská!

Na fyzickou krásu se v dnešním světě klade až přehnaný důraz. Já se dávno nesnažím splňovat parametry, které ukládají nejrůznější média (a se svými 163 cm ani nemůžu). Kdysi jsem úspěch měla, v sedmé třídě jsem na lyžařském výcviku vyhrála titul „Miss Churáňov“. Vidím to jako včera – pruhované tričko od Vietnamců, žíhané elasťáky, silná konkurence asi šesti dalších spolužaček, vítězný tanec s třídním misákem...jo, jo, připadala jsem si jako královna. Dneska už jsou volené misky minimálně o deset let mladší a vždycky byly minimálně o deset centimetrů vyšší a samozřejmě se lišíme ještě v mnoha dalších parametrech (například jsem nikdy nechodila s profi fotbalistou nebo hokejistou).

22.10.2012 v 21:36 | Karma článku: 12.15 | Přečteno: 1324 | Diskuse

Kateřina Kudrmanová

Jak je důležité mít svého koníčka.

Najděte si svého koníčka – to je rada všech psychologů na to, jak si udržet duševní zdraví a být v pohodě. Závidím všem, kteří jsou manuálně zruční a dokážou něco kreativně tvořit. Kochám se úžasnými výrobky, které kamarádky vystavují na internetu. Někoho by to možná inspirovalo, ale já už vyzkoušela ledacos a když jsou obě ruce levé, těžko s tím něco naděláte.

1.10.2012 v 14:52 | Karma článku: 13.25 | Přečteno: 995 | Diskuse

Kateřina Kudrmanová

Manželský sex, aneb bacha na sexokazy!

Pojem manželský sex mi vždycky zněl prazvláštně. Vždyť proč by se mělo po svatbě na sexu něco měnit? Je to jen jeden štempl navíc! Teď už vím, jak to je. Pokud se zachováte tradičně a dnes už poměrně konzervativně, pak brzy po svatbě počnete své potomky.....a pak už je doopravdy všechno jinak.

17.9.2012 v 22:30 | Karma článku: 19.94 | Přečteno: 1847 | Diskuse

Kateřina Kudrmanová

Lidi, co se upejpaj a jiní…

Moje babička dělí lidi na upejpavý a neupejpavý. Jako správná jihočeská kuchařka má raději jedlíky, kteří zbaští všechno, co jim nandá na talíř a přímo zbožňuje ty jedince, kteří si zvládnou ještě přidat (při babiččiných porcích není takových lidí mnoho). Myslím, že podle dojedených talířů posuzovala i lukrativnost mých známostí (po té, co se jich optala na zaměstnání rodičů, práci a zjistila detaily o trvalém bydlišti). Vyjadřovala se ale velmi decentně: „Ten Mates je Kačenko moc hodnej, ale je takovej hubenej, vždyť já ho nikdy neviděla pořádně jíst, ten kluk neunese žádnej stres.Ten tvůj Štěpán se mi moc líbí, na posvícení zvládnul dvanáct knedlíků a ještě zbouchnul dva kusy bábovky.“ (To ale babička netušila, že v podobném množství požíval i alkohol a omamné látky.)

17.8.2012 v 15:20 | Karma článku: 16.04 | Přečteno: 1237 | Diskuse

Kateřina Kudrmanová

Jak jsem se zamilovala do....běhání

Můj velký „coming out“, přiznávám se černou na bílém – jsem závislá. Splňuji všechna důležitá kritéria, která naznačují, že jsem regulérní feťák. A jak to celé začalo? V podstatě docela nevinně, jen jsem si jednoho dne šla zaběhat s kamarádkou. Na poprvé se mi to ani moc nelíbilo a rozhodně jsem neměla pocit, že bych si celou akci chtěla v nejbližší době zopakovat. Jak to tak ale s drogami bývá, stačí se chytnout nesprávné party a už vás závislost svírá ve svých pařátech. Bylo mi hloupé kamarádku napodruhé odbýt a zároveň jsem nechtěla, aby mě vnímala jako slabocha, co neuběhne pár kilometrů. Vyběhla jsem tedy znovu a pak znovu...a krutá závislost je na světě.

3.8.2012 v 19:25 | Karma článku: 17.02 | Přečteno: 1230 | Diskuse

Kateřina Kudrmanová

Ňadra, dudy, prsíčka.....

Jako by se celá ženská krása točila kolem kultu dokonalých ňader. Mnozí mi možná budou oponovat, ale pokud naše vnady neřeší pánové, často je řešíme my, ženy. Prohlížíme si je v zrcadle, kupujeme si prádélko, které s našimi ňadry umí úplné zázraky a mažeme si hrudník různými mastičkami se "zaručeným" zpevňovacím účinkem. Dokonce podstupujeme i chirurgické zákroky, abychom měly prsa jako ty supr trupr holky z televize.

25.7.2012 v 13:59 | Karma článku: 27.57 | Přečteno: 3176 | Diskuse

Kateřina Kudrmanová

Letní láska: Aneb když jsou teplé meze

Letní lásky jsou nejlepší. Voní totiž po jahodách. Polibky zas chutnají po upečených buřtíkách, měkoučká tráva nás lechtá do zad a letní vášeň nedokáže zchladit ani voda z rybníku. Zamilovat se v létě je tak nějak jednodušší. Máme na sobě mnohem méně oblečení a mnohem více se oddáváme alkoholickým nápojům. A ve výsledku si nevšímáme nedostatků svého protějšku (pokud nepočítám faldíky v plavkách).

30.6.2012 v 14:30 | Karma článku: 31.93 | Přečteno: 6936 | Diskuse

Kateřina Kudrmanová

Den otců: Jak je důležitý mít fajn tátu.....

Dle Wikipedie: Otec či táta je mužský rodič dítěte. Otcové mohou být rozděleni na základě jejich biologického, sociálního nebo legálního vztahu k dítěti. Tento vztah se nazývá otcovství. Den otců se slaví třetí neděli v červnu. A jak to mám já:

15.6.2012 v 23:45 | Karma článku: 14.93 | Přečteno: 997 | Diskuse

Kateřina Kudrmanová

Díky...Ozzy!

Stále jsem ještě v rockové euforii, ubitá endorfíny a naplněná neskutečnou Osbournovskou energií. Když matka dvou malých dětí vyrazí na pořádný rockový nářez.....zákonitě se o tom musí napsat, neb takových událostí není mnoho. A kromě nevšedního zážitku si odnáším ještě jedno pozitivum, mám dokonale zalehlé uši a nějaký ten pláč mých milovaných dětí mě nemůže rozházet.

7.6.2012 v 10:45 | Karma článku: 14.31 | Přečteno: 840 | Diskuse

Kateřina Kudrmanová

Což takhle rodit doma?

Považuji se za nadstandardně tolerantního člověka, což mi koneckonců dokazují časté výměny názorů napříč celou rodinou, když hájím nějakou menšinu (ať už jakoukoliv). Jsem ale také matka a možná právě proto mě zaskočilo, jak velké problémy mi dělá respektovat ženy, které se rozhodnou rodit doma (marně potlačuji negativní pocity a všechny argumenty pro, mě ani na vteřinu nepřesvědčí, abych o variantě porodu doma uvažovala jako o správné). Samotnou mě to děsí, vždyť je to přece každého věc! Jenže já si hned představím miminko, které porodní asistentka marně oživuje, pak tatínka co počítá minuty než dorazí sanitka...že se cokoliv negativního může stát i v porodnici? Ano, samozřejmě , že může.

21.5.2012 v 14:12 | Karma článku: 40.39 | Přečteno: 5304 | Diskuse

Kateřina Kudrmanová

Bim bam Bém...z kola ven

K politice se vyjadřuji málokdy, snad, že mám pocit, že je mnoho věcí, do kterých nevidím a kterým nerozumím a tak to přenechávám jiným. A tak jen jedna malá výjimka, protože jsou věci, které se mě osobně dotýkají .

5.4.2012 v 9:55 | Karma článku: 17.62 | Přečteno: 970 | Diskuse

Kateřina Kudrmanová

VĚČNÝ BOJ MUŽE A ŽENY!

Muže jě někdy těžké milovat, jindy nám to jde samo od sebe a vzhikají vztahy plné vášně a duševního souznění. Dáváme si navzájem dost zabrat, ale výsledek stojí za to (v našem případě se nám povedly dvě krásné dcerky). Životní soužití je často komplikované, ale většinou si ho komplikujeme my sami. Já se jednou zamyslela nad sklenkou vínka a vznikla taková malá hříčka.....

7.3.2012 v 14:30 | Karma článku: 12.44 | Přečteno: 1254 | Diskuse

Kateřina Kudrmanová

Jak mě muži vychovali...

Vztahy mezi mužem a ženou jsou složité...a je to tak správně, jinak bychom z nás všechny ty emoce těžce dolovali. Snažím se pronikat (nehledejte v tom v tuto chvíli nic sexuálního) do mužského světa už třicet let. Přesně ve chvíli, kdy mám pocit, že už jsou pro mě muži zcela průhlední a nemůžou mě ničím překvapit, znovu poznávám, jak moc se mýlím. Pořád mě překvapují – všichni - můj manžel, manželé a partneři mých kamarádek, tatínek, bratr.....pořád jsou pro mě jedna velká neznámá.

2.3.2012 v 12:15 | Karma článku: 17.78 | Přečteno: 1552 | Diskuse

Kateřina Kudrmanová

Nosit, či nenosit...tepláky?

Když jsem vstupovala do manželství, přísahala jsem si, že v životě nebudu před manželem chodit v teplákách, pokud se zrovna nevypravím na pravidelný přespolní běh, nebo se nebudu oddávat svým jogínským vášním. Stejný slib dávala i Alex Hrouzková Doležalová svému novomanželi Jiřímu X. Doležalovi (na rozdíl ode mě ho splnila, i když jiné sliby se zase krapet vytratily...). Vždycky jsem chtěla, abych se manželovi líbila, aby si každý nový den mohl jen tak pro sebe říct: „To mám ale krásnou ženskou.“

22.2.2012 v 20:45 | Karma článku: 19.20 | Přečteno: 2639 | Diskuse

Kateřina Kudrmanová

I Will Always Love You.....

Whitney Houston zemřela. Dozvěděla jsem se to v neděli po sedmé ráno. V radiu hráli její nejslavnější píseň „I will always love you“ a mě tekly slzy po tváři. Z hlubokého žalu mě vytáhla dcera, která právě intenzivně ničila žaluzie u balkónových dveří. Vzala jsem si dcerku na klín a ona jakoby celou tu situaci chápala....byla potichu a poslouchala se mnou...

13.2.2012 v 14:45 | Karma článku: 15.24 | Přečteno: 1107 | Diskuse
Počet článků 36 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1900

Asi bilancuju. Poslední rok, kdy mám na začátku dvojčíslí svého věku číslici 3, děti už jsem "úspěšně" dovedla do školních lavic. Stále žiji (zcela dobrovolně a ráda) s jejich otcem. Od běhu jsem se přesunula k józe. Určitě jsem nabrala i nějaké ty zkušenosti......ale jinak platí to, co mi už kdysi povídala babička: "To si tak v 10 letech říkáš, že se to děsně táhne....než jsou prázdniny, než půjdu poprvé tancovat, než se vdám....a najednou máš šedivý vlasy, kopa dětí ti říká babi a ty už si ani nemůžeš vzpomenout, jak se všechny jmenují, ale tam hluboko uvnitř jsi to pořád ty - se všemi touhami, talenty i neduhy.....jen už tolik neřešíš, jestli se to do vlasů hodí červená pentle."